Iedereen         Vergevorderd

Iedereen

Vergevorderd

Studenttarief € 350  |  Kortingstarief € 430  |  Voltarief € 460

In de cursussen algemene Engelse taalvaardigheid van het Talencentrum van de Rijksuniversiteit Groningen wordt aandacht besteed aan alle 4 vaardigheden: spreken, schrijven, lezen en luisteren.
Voor wie is de cursus bedoeld?

Deze cursus is bedoeld voor cursisten met een vergevorderd niveau van het Engels op CEFR-niveau C1. Tijdens de cursus werken we toe naar niveau C1 en hoger.

Ben je niet zeker of dit niveau geschikt is voor jou? Test dan nu gemakkelijk zelf online je taalniveau middels de plaatsingstoets! Ook kun je een afspraak maken voor het online adviesgesprek voor een persoonlijk advies van onze docent.

Wat is de studiebelasting van de cursus?

De cursus bestaat uit 12 lessen. Een les duurt twee uur in een cursus op locatie en 1,5 uur in een online cursus. Om goed bij te blijven bij de cursus moet je rekenen op een totaal van 24 uur zelfstudie voor deze cursus.

Lesmateriaal

Je hoeft geen lesmateriaal aan te schaffen voor deze cursus. Het lesmateriaal wordt tijdens de lessen uitgedeeld.

Rosetta Stone

Een Rosetta Stone zelfstudie account is een prima hulpmiddel naast de cursus, waarmee je ook na het volgen van de cursus je taalkennis op peil houdt! Aanschaf van een account is niet verplicht en het wordt niet gebruikt door de docent, maar het kan je wel dat extra zetje geven in het leren van de taal!

Bekijk alle cursussen Engels.

• Hoog tempo, snel resultaat
  • Focus op spreken en verstaan
  • Betrokken en ervaren docenten
Tarieven

Studenten en medewerkers van de RUG, het UMCG, de Hanze en Windesheim betalen het studenttarief (studenten) of kortingstarief (medewerkers). Log in via de rode knop om de korting te activeren!

Studenttarief € 350  |  Kortingstarief € 430  |  Voltarief € 460

Beschikbare data

Cursist aan het woord

De sfeer tijdens de lessen was erg leuk en prettig, het maken van fouten voelde totaal niet ongemakkelijk. Ook maakte de docent de onderwerpen die we behandelden erg interessant!

Cursist

Cursist aan het woord