Online Dutch B1/B2>B2

Iedereen

Gevorderd

€ 360

De cursus Online Dutch is een volledig online basiscursus Nederlands van B1/B2 naar B2 (volgens het CEFR): u kunt goed in het Nederlands communiceren, maar maakt nog wel fouten. De cursus is bedoeld voor iedereen die een basisniveau van het Nederlands wil bereiken voor lezen, luisteren, schrijven en spreken.

Deze cursus wordt niet vergoed door DUO. Ook wordt deze cursus niet vergoed door de Universiteit. Voor bachelor- en masterstudenten en PhD's van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) bestaan speciale cursussen Nederlands.

Lesmateriaal
In deze cursus wordt de tweede helft van het boek Nederlands op niveau behandeld.

• Nederlands op niveau
    B. de Boer, R. Ohlsen (uitgeverij Coutinho, 2015, 2e druk)
    ISBN: 9789046904411

Dit boek is niet bij de cursusprijs inbegrepen. U kunt het e-book of boek bestellen bij de uitgever Coutinho (Engelstalige uitleg van de website van Coutinho).

Algemene informatie
Vind hier alle algemene informatie over de cursussen Online Dutch, zoals duur, studiebelasting en de online leeromgeving.

Zelf uw niveau toetsen
Omdat het belangrijk is dat u zich voor de juiste cursus inschrijft, raden wij u aan om eerst zelf gemakkelijk uw taalniveau Nederlands te bepalen. U kunt dit doen door één van de drie onderstaande toetsen maken. Zo weet u zeker dat u begint met een cursus Online Dutch op het juiste niveau!

• Plaatsingstoets
    Test nu gemakkelijk zelf online je taalniveau middels de plaatsingstoets!

• DIALANG
    De DIALANG-toets is ontwikkeld door meerdere Europese universiteiten. Deze toets geeft een globale indicatie van uw taalvaardigheid. De indicatie wordt gegeven in termen zoals uitgelegd in de tabel van het Common European Framework of Reference (CEFR). De Raad van Europa heeft dit referentiekader ontwikkeld. Hiermee kunnen taalvaardigheidsniveaus gemakkelijk met elkaar worden vergeleken en toetsscores worden geïnterpreteerd.

• Self-evaluate your language skills tool
    De 'Self-evaluate your language skills tool' helpt uw om uw taalniveau te bepalen en doet dit ook aan de hand van de 6 verschillende niveaus van het Common European Framework of Reference (CEFR).

Online Dutch

• Leren waar en wanneer u wilt
  • Veel zelfstudie aangevuld met een aantal groepssessies
  • Individuele feedback
  • Eigen lesmethodes

Beschikbare data

Cursist aan het woord

De sfeer tijdens de lessen was erg leuk en prettig, het maken van fouten voelde totaal niet ongemakkelijk. Ook maakte de docent de onderwerpen die we behandelden erg interessant!

Cursist

Cursist aan het woord